Jak nakupovat?
Obecné podmínky
Prodávající dodá zboží na základě objednávky ze stránek internetového obchodu www.fimatgroup.cz. Prodávající nenese odpovědnost za výběr a množství zboží, které provedl kupující.
Objednávky
Veškeré přijaté objednávky jsou jak pro prodávajícího, tak pro kupujícího závazné. Prodávající je oprávněn si u kupujícího jakoukoliv objednávku ověřit, případně s kupujícím upravit. Prodávající je oprávněn jakoukoliv objednávku odmítnout nebo nesplnit. A to v případě, že má pochybnosti o kupujícím, zejména týkající se platebních podmínek, nevyzvednutí dřívějších zakázek atd.
Dodací podmínky
Místem plnění je adresa pobočky, kterou si kupující zvolí při odeslání objednávky viz. mapa. Kupující si zvolí termín dodání a zpbůsob dopravy, kterou prodávající schvaluje. Prodávající dodává zboží, které je skladem do 7 pracovních dnů pokud nebylo v kupní smlouvě uvedeno jinak. V případě objednání zakázkového zboží nebo objednání speciálního zboží bude termín dodání upřesněn. Poštovné hradí kupující, nebylo-li v kupní smlouvě uvedeno jinak.
Platební podmínky
Kupující si zvolí variantu úhrady, kterou prodávající schvaluje. Termíny splatnosti vycházející z kupních smluv, uzavřených na toto období, jsou platné i pro objednávky z e-shopu. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu cen bez předchozího upozornění. Kupujícímu je k ceně zboží připočtena cena za přepravné, na které se nevztahují slevy, které jsou poskytnuty na sortiment.
Balík do 20 kg - 195 Kč + 21% DPH(poštovné a balné) + 45 Kč + 20 % DPH(doběrečné v případě dobírky)
Balík do 20 - 30 kg - 280 Kč + 21% DPH (poštovné a balné) + 45 Kč + 20% DPH(doběrečné v případě dobírky)
Balíky nad 30 kg jsou rozděleny na 2 či více balíků.
Doprava a poštovné je zdarma při nákupu nad 5.000,-Kč bez DPH.
Ochrana osobních údajů
Prodávající se zavazuje, že osobní údaje uvedené v registraci budou použity pouze pro plnění objednávek a nebudou poskytnuty třetí osobě. Vyjimku tvoří případy, kdy je potřeba třetí osoby při plnění objednávky (přepravní služba atd).
Výměna zboží
V případě, že kupující zjistí, že na zboží mu nevyhovují barvy či velikost, má možnost do 10dnů od doručení požádat prodávajícího o výměnu. Výměna lze provést pouze v případě, že zboží bude v originálním balení, nebude poničeno a používáno. V jiném případě výměnu nelze provést.
Zapůjčení zboží
Na základě požadavků kupujícího a jeho posouzení prodávajícího, mohou být zákazníkovi poskytnuty vzorky na dobu 14 dní, pokud nebylo dohodnuto jinak. Po vypršení zápůjční lhůty budou tyto vzorky zákazníkovi nafakturovány dle aktuálního ceníku. To i v případě, že vzorky vrátí v poničeném stavu, špinavé a nebo bez původního obalu.
Vydávání prohlášení o shodě
Prohlášení o shodě se vydává na pracovní a ochranné pomůcky, na které se vztahuje zákon o vydání prohlášení o shodě. Na výrobek označený značkou CE není povinnost vydávat toto prohlášení, neboť toto označení zaručuje, že tento výrobek má vydáno prohlášení o shodě. Prohlášení o shodě se vydá pokud je to možné ihned, nejpozději však do 14 dnů od zadání požadavku. V případě, že zákazník trvá na vydání prohlášení o shodě ke zboží, které nepodléhá zákonu o shodě, vystavíme mu tzv. "Ujištění, že není zařazen jako OOPP".