Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/fimatgroup.cz/fimatgroup.cz/system/database/mysql.php on line 6
Reklamační řád
Pronájem vysokožných vozíků

Pronájem Vysokozdvižných vozíků

Vozíky :

LINDE : nosnost 2,8 Tuny - pohon : plyn 

STILL  : nosnost 2,8 Tuny - pohon : elektro

Více info na :

+420 777215049

 
Autodoprava

Provozujeme nákladní autodopravu

Vozem: NISSAN ECO T-200

NOSNOST  :   10 tun

Délka korby :  8,5 metrů

Smluvní ceny dopravy !!

 

Řeháček Filip

Kontakt :

+420 777 215049

 
Tech. plyny

Sklady tech.plynů a PB

      LINDE Gas, a.s.

Areál AB Premo (bývalý Armabeton)

naproti STS Prunéřov

Prunéřov 375

432 01  Kadaň

p.Řeháček Filip

Kontakt:

+420 777 215049

 
Login
 
Nákupní košík
Košík je prázdný
 
Doporučené
 
Akční nabídka
 
Výrobci
 

Reklamační řád

 

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Reklamační řád účelně upřesňuje postup zákazníka (spotřebitele) a společnosti FIMAT Group v případě, že přes veškeré úsilí společnosti FIMAT Group o zachování vysoké kvality nabízeného zboží vznikne na straně zákazníka (spotřebitele) oprávněný důvod k uplatnění práv z odpovědnosti za vady prodávaného zboží.

Reklamační řád byl vypracován ve smyslu zákona č.40/1964 Sb., ve znění pozdějších předpisů (občanský zákoník) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů.

Článek I

Prevence

·         Odst.1: Při výběru zboží je nutné, aby zvolený druh a velikost výrobku přesně odpovídal potřebám zákazníka. Zákazník před zakoupením výrobku vezme v úvahu účel užití, provedení, materiálové složení a způsob ošetřování zboží. Pouze zboží dobře zvolené z hlediska funkčního, sortimentního a velikostního je předpokladem naplnění užitné hodnoty a účelu užití zboží.

·         Odst.2: Po celou dobu užívání zakoupeného zboží je nutné, aby zákazník věnoval dostatečnou pozornost základním pravidlům užívání tohoto zboží. Zvláště je nutné zvážit všechny faktory nepříznivě ovlivňující plnou funkčnost a životnost výrobku, jako např.: nadměrnou intenzitu užívání výrobku, užívání výrobku k nevhodnému účelu.

·         Odst.3: Další nutnou podmínkou pro zachování dobrého stavu zboží a jeho funkčnosti je jeho pravidelná údržba. Je třeba si uvědomit, že nesprávná nebo nedostatečná údržba zboží podstatně zkracuje jeho plnou funkčnost a životnost. Společnost FIMAT Group poskytuje svým zákazníkům dostatečné množství informací potřebných ke správné péči o všechny druhy prodávaného zboží.

·         Odst.4: K zajištění řádné péče a údržby slouží různé přípravky a čistící prostředky nabízenév prodejnách společnosti FIMAT Group.

Článek II

Základní podmínky reklamace

·         Odst.1: Vyskytne-li se u zakoupeného zboží v záruční době vada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat.

·         Odst.2: Vadou se rozumí změna (vlastnosti) zboží, jejíž příčinou je použití nevhodného nebo nekvalitního materiálu, nedodržení technologie nebo nevhodná technologie, popřípadě nevhodné konstrukční řešení.

·         Odst.3: Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.

·         Odst.4: Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamováno zboží kompletní  a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Společnost FIMAT Group  je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude čisté v souladu s obecnými zásadami hygieny.

·         Odst.5: Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění. Vedoucí prodejny nebo jím pověřený pracovník může v odůvodněných případech se zákazníkem dohodnout lhůtu delší.